10 ایده و ایده برتر برای طراحی وب سایت برای وب سایت شما
نوشته شده توسط : reza

چه اتفاقی می افتد که می خواهید خانه ای با باغی بیش از حد رشد کرده ، شکافی در بزرگراه و شکسته درب ورودی داشته باشید؟ هیچ پیشنهادی نیست ، درست است؟ دقیقاً به همین دلیل است که شما به بهترین طراحی صفحه اصلی برای وب سایت خود نیاز دارید.

1. Dropbox
من قبلاً Dropbox را به عنوان یک نمونه عالی از بازاریابی خوب فرا خوانده ام. صفحه اصلی شرکت تفاوتی ندارد. شما یک تصویر قهرمان کمی متمایز دارید که چشم و دو CTA را به خود جلب می کند - یکی از آنها از پس زمینه تیره استفاده می کند تا توجه بیشتری را به خود جلب کند زیرا این نسخه برای نسخه پولی این ابزار است.

2. Slack
من طراحی صفحه اصلی Slack را به دلیل تصاویر بی نظیرش دوست دارم. با گرافیک سفارشی نمی توانید اشتباه کنید. من همچنین عنوان - "Where Work Happens" را دوست دارم - زیرا خلاقانه است ، اما همچنین هدف ابزار را نیز دربرمی گیرد.

3. Green Mountain Energy
من با یک مثال دیگر از گرافیک های سفارشی می روم. Green Mountain Energy هیچ شکی در هدف شرکت ایجاد نمی کند. این شرکت می خواهد انرژی پاک را با قیمتی مقرون به صرفه تأمین کند. دو CTA برابر وجود دارد - یکی برای مشتریان مسکونی و دیگری برای صاحبان مشاغل - که از رنگ های متضاد برای جلب توجه استفاده می کنند.

4. CarMax
CarMax هنگام طراحی صفحه اصلی خود با یک چالش منحصر به فرد روبرو شد. این شرکت هم ماشین می خرد و هم می فروشد ، بنابراین نیاز داشت که هر دو مخاطب را پاسخگو باشد. همانطور که مشاهده می کنید ، CarMax موفق می شود.

5. thredUP
طراحی صفحه اصلی تجارت الکترونیکی می تواند مشکل باشد. آیا تجارت را معرفی می کنید ، محصول شاخص خود را به نمایش می گذارید یا مخاطبان خود را با تعداد زیادی محصول یا دسته بندی غرق می کنید؟

6. StudioPress
حداقل عناصر ، تصاویر طراحی مسطح و رنگهای بی صدا باعث درخشش طراحی صفحه اصلی StudioPress می شوند. با تشکر از نسخه ، شما می دانید که StudioPress دقیقاً چه کاری برای مشتریان خود انجام می دهد: "ساخت سایت های شگفت انگیز وردپرس". سپس ، شما باید سه CTA بر اساس نحوه کار خود انتخاب کنید.

7. Healthline
گاهی اوقات ، رویکرد شما برای طراحی صفحه اصلی باید نوع وب سایتی را که می سازید منعکس کند. در مورد Healthline ، این مقاله عمدتاً یک نشریه آموزشی است که نکات و اطلاعاتی در مورد مراقبت های بهداشتی ، تغذیه ، تناسب اندام و موارد دیگر ارائه می دهد.

8. Crazy Egg
شما فکر نمی کردید که من بدون وارد کردن Crazy Egg این مقاله را بنویسم ، درست است؟ صفحه اصلی این وب سایت منحصراً به تشویق بازدید کننده برای اتصال URL خود برای مشاهده نقشه حرارتی متمرکز است. همچنین پیوندی برای شروع یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه وجود دارد که زبان اعتمادساز «لغو هر زمان» درست در کنار آن است.

9. Abacus Plumbing
این بسیار متفاوت از نمونه های دیگر این صفحه است ، اما من واقعاً عاشق این هستم که چطور آباکوس لوله کشی صفحه اصلی خود را ساختار داده است.

ممکن است کمی بهم ریخته به نظر برسد ، اما این صفحه اصلی شامل تعداد زیادی اثبات اجتماعی است. آرم معتبر BBB ، تعداد بازبینی ها و کلمات "شما می توانید روی ما حساب کنید" همه از نظر استراتژیک قرار گرفته اند.

10. trivago
شاید شنیده باشید که من یکی دو بار گفتم که من عاشق حداقل طراحی هستم. شما نمی توانید بسیار کم تر از طراحی صفحه اصلی trivago باشید. این کار بر روی یک چیز متمرکز شده است: جلب بازدیدکنندگان برای جستجوی مقصد. خودشه.



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: